7 תשובות
כן
היא תסלח לך❤
כן
4d1
שואל השאלה:
רבה מבחינה של אני מדברת לא יפה,
ומדברת ככה כאילו מישהו חייב לי משהו
יש לי אופי חרא קיצר
אנונימית
כן ברור שהיא תסלח לך
אמא זה הדבר הכי חשוב תזכרי את זה
שואל השאלה:
כן... אבל כאילו דיי
כמה אפשר לסלוח, הלב כבר לא יכול להכיל את זה
ואני לא מבינה איך היא סובלת אותי
אנונימית
שואל השאלה:
היא גם אמרה לי עכשיו: "בואי נכין חלה ונשלים"
לעשות את זה???
אנונימית
כןן
תהני אהובה