10 תשובות
כן
וזה לא אומר כלום על איך שאת נראת!
וזה לא אומר כלום על איך שאת נראת!
נורמלי
ולא סימן שאת מכוערת
ולא סימן שאת מכוערת
אני רוצה להיות כנה את במצב לא משהוא התחילו עם אחותי והיא בת 11
זה לא אומר שאת מכוערת תהיי בביטחון את מהממת וצעירה
אנונימית
כן, גם אצלי זה ככה אבל כן יש לי ידידים.
לא אומר כלום
לא, וכמה שהתחילו איתך זה גם טוב
כן זה נורמלי ולא זה לא מעיד על כלום
לא אומר כלום על יופי
תלוי איך את נראית
באותו הנושא: