82 תשובות
זה כלום צועקים את זה סתם כדי להטריל אותה
הזוי
חייב להוסיף שלא משנה הגיל, זה פשוט דבר שלא עושים
דוחה
פדופיל^ם סוטים מגעילים
אם היא צוצה מה הבעיה
נוראי
הגיוני
הלכה חשוף
היא בחרה בחירה מסוימת והם בחרו להגיב לה
זכותה
זכותם
לא קשור אליי
מביך ^כמו התגובה כאן
מביך ודוחה
^^^^^ אין להם זכות לדבר ככה לילדה בת 11 או לכל אחת אחרת, הם יכולים לשמור את זה לעצמם
סאחים(הבנים סאחים הכוונה מוזרים יא ביטוח לאומי על מה מינוסים)
מה זאת אומרת למי שבא לכם? אסור להם לצעוק את זה למישבא להם לא משנה בת כמה היא או הוא.
נוראי והילדה הזאת תזכור את זה לנצח ולא מגיע לבנות שיתנהגו להן ככה
זה בטח בשביל הצחוקים יא סאחים
אנונימי
מה נסגר?? פיזית מה לא בסדר בהורמונים במוח שלך?^^
^^^^ גם שבעתיד ידברו ככה לבת שלך אתה תקרא לנו "סאחים"?
מטריד מאד מאד מאד
איכס מגעילים אף אחת לא צריכה לשמוע את זה באף גיל וחלק מהתגובות פה מזעזעות אותי
תני לי לנחש בטח ערס
מה הגיל של מי שצעק?
עצוב
זה מטריד. וזה עצוב.
זה מטריד ומזעזע
מביך ומגעיל. זה פשוט הזוי שאנשים עושים את זה, איכ.
דאמ
מה
מתי למה
בני אדם איבדו את זה
מה הבעיה?
אנונימי
מוזר רצח
על בת "זה נוראי", אבל אם זה היה על ילד בן 11 אף אחד לא היה מגיב ככה, אפליה וחוסר שיוון.
ככה זה להיות אישה בישראל
את תתרגלי לזה ועם הזמן תיהי כבר אדישה..
(כן זה עצוב)
אנונימית
^^ו? מה שונה? העיקר "פימיניזם", "שיוון מגדרי".
כלבים חסרי רסן
אין לי כוח לאנשים
orelww
צודק בכל מילה
^רוב תודות
^^^^^^
"ככה זה להיות אישה בישראל"
באותו רגע הפכת את גברי ישראל לאנסים ומטרידנים פונטנציאלים
מביך ומזעזע
^^
עצוב
ועוד יותר עצוב שזה לא נכון ואנשים סתם חושבים ככה
אמאלה לא. זה אפילו לא מצחיק. אנשים דוחים.
מזעזע
פעם זה היה שוש ושושה - כוכבת משנות ה90 שהביאו אותה בשביל לפרסם את מותג הבמבה שוש והיא הצטלמה עם אנשים.
עם הזמן זה הפך לצ'וצ'ה.
נורא עצוב שיש פה יותר משני אנשים שתומכים ומצדיקים את החלאות האלה.
לקרוא לילדה בת 11 בשם מחפיץ ומגעיל, שלא משנה באיזה גיל אומרים אותו לאנשים שלא מכירים הוא גועל נפש בעיניי אבל במיוחד לילדה בת 11.
לא אכפת לי בכלל מה היא לבשה, זה לא נתון לדיון כאן ואל תנסו אפילו להשתמש בזה כטענה - זה דוחה מצדם ומצד כל מי שמצדיק הטרדה של ילדה קטנה באמצע הרחוב. מעניין אותי מאוד מי חינך אותכם, נראה שעשו עבודה לא טובה
עצוב
משטרה, שלום
יש לי דיווח כל הטרדה של קטינה, והצדקה הפשע בידי אנשים דוחים
ילדים בני 11 קראו לי צ'וצה דיי מה זה
לא הבנתי
ילדות קראו לי צוצון
אני גם אמור להיפגע מזה?
מטריד ומביך. באופן כללי המושג "צ'וצה" מביך בפני עצמו אבל בכל זאת ,זה גיל בו התמימות עדיין משהו וזה מראה שהחברה שלנו מדרדרת שזה לגיטמי לצעוק את זה לילדה בת 11 שאפילו לא חגגה בת מצווה בכיתה ה או ו שהיא אפילו לא בוגרת . להפוך אותה למשהו כזה
^משפט של פדופיל
הפדופיליזם חוגג
לא קשור אפילו לצחוקים, וגם לא לגיל זה פשוט לא לעשות דבר כזה אם היא אישה בת 40 60 20 או 10 זה פשוט מגעיל ברמות
אני פיזית אמרתי מה בקול רם...
איכסס מגעיל לגמרי
למה מנרמלים את זה?
אנונימי
היא בת 11 זה לא תקין
זה חולני
לא אומרים אפילו לא בצחוק
הזוי
מוזר ומגעיל, לא משנה איך היא נראית בגיל הזה וגם אם היא נראית מבוגרת יותר, זה לא בסדר.
אנונימית
קרינג ופדופיליה
שאנשים איבדו כל צלם אנוש
מטריד
הזדמנות מושלמת לפתוח את השעשועון "מי המטרידן"

(אני יודע, יש לי מחשבות מוזרות)
אנשים סתלבטנים
שזה מגעיל
מטריד
שבמציאות של היום מזל שזה נגמר בזה ולא בזה שעקבו אחריה הביתה. זה לא מביך אפילו זה מטריד, ועצוב שככה החברה מתנהלת.
אוי לא
מזעזע
היא ילדה
אין לאף אחד זכות לומר את זה לאף אחד, לא משנה מה הגיל מה זה הדבר הזה מדינה של הזויים
מוזר אבל בדור הזה ילדות בנות 11 נראות כיאלו הן בתיכון אז כן
הזוי ברמות
???
גועל נפש אני מזועזע פשוט אני לא מבין למה דבר כזה זה בנורמה אצל חלק מהאנשים(לדעתי אנשים מגעילים) קודם כל אני חושב מה אפשר לעשות כדי למגר את התופעה הזאת אני פשוט מרגיש מתוסכל שדבר כזה קרה ואני לא יודע מה לעשות כדי לשנות את זה
שהם צריכים זימבור בראש
עידן הפדופיליה תמיד היה אבל זה רק מתפתח יותר ויותר בעולם כי למה שבנים יפסיקו להתנהג ככה כשהם תמיד יוצאים נקיים
וחפים מפשע?
למה שלבתי משפט יהיה אכפת?
אין מי שישמור עלינו רק אנחנו הנשים
וגם זה לא תמיד
אנונימית
פדחן
מזעזע. לרוב הם לא יעשו כלום אבל למה להטריל למה זה תורם בחיים?
מדהים
אנונימי