11 תשובות
וגוגל חחח
אנונימית
כי אנשים אוהבים את היחס האנושי
החוויה
תשאל את הצאט גיפיטי שלך אולי הוא ידע
שואל השאלה:
^ אהבתי
^ אהבתי
אנונימי
למצוא בנות זוג
אנונימי
שואל השאלה:
^ מי מוצא בנות בסטיפס אלוהים ישמור
^ מי מוצא בנות בסטיפס אלוהים ישמור
אנונימי
כי צ'אט גיפיטי הורס את המוחות שלנו ואני מעדיפה לנצל את היחס האנושי בזמן שעוד יש אותו
חחח אממ?
ממש לא אני לא בזוגיות שנתיים כבר עם מישהי שהכרתי מכאן
ממש לא אני לא בזוגיות שנתיים כבר עם מישהי שהכרתי מכאן
אנונימי
כי עדיף לשמוע דעה של בן אדם מאשר של רובוט וגם זה יותר נכון כאן
וגם החוויה של לדבר עם אנשים
וגם החוויה של לדבר עם אנשים
שואל השאלה:
^^^ אה טוב
^^^ אה טוב
אנונימי
באותו הנושא: