4 תשובות
אני לא רואה את התוכנית אבל לפי זה שהיא כוכבת אונליפאנס כבר אני לא סובלת אותה
וואי היא מטומטמת וגם היא לא עשתה צבא
היא מסוג האנשים שאני שנואא אה ואני מת על שלי
היא מסוג האנשים שאני שנואא אה ואני מת על שלי
גם אני היא פשוט נחשה ומטומטמת מה יש לה
וואו כנל