התחברות
הרשמה
ניגשים מחר לבגרות בביולוגיה?
בוא נתפלל שהמאמר המדעי יהיה על תהליך ברירה טבעית והשאלות יהיו קלותת
כמה שפחות מערכת העצבים בבקשה
יהיה טוב בעזרת ה'
21 במאי 2025, 21:28
ביולוגיה
5 יחידות
בחינות בגרות
שאלונים
מגמות
3 תשובות
בהצלחה(:
י
יש לכם רעיון לכינוי?
אמן
ברוך אתה אדוני אלוהינו מלך העולם שנעשה ונצליח
ב
בייבי סינקלייר
אמן !!
-
-אנונימית__
באותו הנושא:
מי ניגש לבגרות בביולוגיה
מי ניגש לבגרות בביולוגיה?
מי ניגש לבגרות ביולוגיה מעבדה בשלישי?
מי שמחר ניגש לבגרות בביולוגיהה אתם לומדים טטנוס וכולרה? זה כזה חופר ואין לי עצבים לזה
מי ניגש מחר לבגרות מעבדה בביולוגיה?
מי מחר ניגש לבגרות בביולוגיה? מה אתם חושבים שיהיה? אני אוסמוזה
מי ניגש מחר לבגרות בביולוגיה?
מישהו פה ניגש מחר לבגרות בביולוגיה ויכול להגיד לי מה הנושאים *שבוודאות* ירדו במיקוד?
השנה (יא) למדנו בביולוגיה חומר עיוני וניגשנו לבגרות העיונית, ושנה הבאה יש מעבדות וביוחקר. יש קשר בין שניהם?
האם זה יעיל לי לתעודת הבגרות לגשת לבגרות בביולוגיה?
כמה קיבלתם בציון הגשה לבגרות העיונית בביולוגיה (מי שמרחיב ביולוגיה)?