5 תשובות
שואל השאלה:
אבל הוא עושה לנו עכשיו כול סימולציה פעם אחת וזה 6 ניסויים
אבל הוא עושה לנו עכשיו כול סימולציה פעם אחת וזה 6 ניסויים
אנונימי
הבנתי שבבגרות לא עושים את הניסוי שוב, לא?
שואל השאלה:
מי אמר? המורה שלי אומר לי אתה צריך לדעת לעשות את זה במעבדה ולהסביר כמה שאלות תוך כדי
מי אמר? המורה שלי אומר לי אתה צריך לדעת לעשות את זה במעבדה ולהסביר כמה שאלות תוך כדי
אנונימי
המורה...
יכול להיות שזה בגלל שאין לבית ספר שלי משאבים לעשות באותו יום במקביל כל כך הרבה מעבדות
יכול להיות שזה בגלל שאין לבית ספר שלי משאבים לעשות באותו יום במקביל כל כך הרבה מעבדות
זה לא קשה האמת אני זוכר שבתיכון הכי אהבתי את הניסויים, אצלנו עשינו מלא סימולציות עד שזה תקוע בראש
באותו הנושא: