19 תשובות
הזמן יעשה את שלו והם יתרגו כנראה
להשלים בגרויות
למה שלא תשלימי אלה מקצועות מאוד קלים
רוצה עזרה? זה המקצועות שאני אוהבת...
שואל השאלה:
אני לא יודעת שום דבר בשניהם
אני לא יודעת שום דבר בשניהם
מתי יש לך מועד ב?
בסדר לומדים
חיים גם אני לא ידעתי ויום לפני הבגרות למדתי והוצאתי 70.. תקחי את עצמך בידיים ותשבי ללמוד, תתחילי לדאוג לעתיד שלך אף אחד אחר לא יעשה את זה
אנונימית
אם את לא רוצה את לא חייבת ותסבירי להם שאת לא רוצה ושהכל טוב אבל ממש כדאי לך להשלים ואם זה קשה לך תקחי מורה מורה פרט ותבדקי שהוא מתאים לך
אני מוכנה לעזור לך בכיף אם את מעונינת להשלים קיבלתי בבגרות 96...
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך ללמוד אפילו
אני לא יודעת איך ללמוד אפילו
את יודת מתי יש לך מועד ב? את יודעת מה החומר?
שואל השאלה:
לא
לא
אז תכתבי למורה שלך תגידי לה שאת עם מוטיבצה להשלים ואם היא יכולה לכתוב לך מתי מועד ב וראשי פרקים של החומר
שואל השאלה:
לא יתנו לי נראה לי לעשות מועד ב. זה המועד ב. אני לא ניגשתי שנה שעברה כי הייתי מטומטמת אז עכשיו אני צריכה לכפר על הטעויות שלי
לא יתנו לי נראה לי לעשות מועד ב. זה המועד ב. אני לא ניגשתי שנה שעברה כי הייתי מטומטמת אז עכשיו אני צריכה לכפר על הטעויות שלי
אין דבר כזה לבית ספר יש אינטרס להעביר אותך ולכל תלמיד יש זכות חוקית לגשת ל2 מועדים גם אם זה שנה אחרי שנה תשאלי אותה א תפסידי כלום
תשאלי את המורה שלך
את באמת מעדיפה לדחות את זה עד אז? לא מעדיפה לסיים עכשיו? תחשבי שתסיימי צבא ותרצי ללמוד אבל תתקעי שנה שלמה כי את צריכה להשלים בגרות באזרחות?
הבגרויות האלה לא כזה קשות (לעומת בגרויות אחרות), תשלימי אותן בהזדמנות הראשונה שיש לך ופעם תלמדי לזה