6 תשובות
10 זה מלא
אל תדאגי, את לא חייבת להביא לה אפילו אחת, אני בטוח שהיא עשתה את זה מתוך רצון טוב.
כן, זה מספיק ונחמד מאוד מצידך.
כן, זה מספיק ונחמד מאוד מצידך.
שואל השאלה:
^^^וניל
^^^וניל
אנונימית
שואל השאלה:
^חחח בדרך אלייך בפרטי
^חחח בדרך אלייך בפרטי
אנונימית
אני גם רוצה מתכון וזה סבבה לגמרי שתגיד תודה שאת מביאה לה הייתי מביאה לחברות שלי בדיוק אותו הדבר
באותו הנושא: