4 תשובות
כן
כן אבל לי אישית זה לא היה הכי נעים אם יש הרבה אנשים
אנונימי
כן פשוט אל תלכלכי
גם ככה מטונף כל המקום המגעיל הזה איף
גם ככה מטונף כל המקום המגעיל הזה איף
כן אבל יש נהגים שלא מרשים
תשתדלי לא ללכלך
תשתדלי לא ללכלך