6 תשובות
גם מבנה אנטומי מאוד עוזר.. זה עוזר לשמור עליהם יותר
עליהן**
האמת שתמיד היו לי ציפורניים ארוכות, אני לא עושה הרבה כדי לשמור עליהן כי הן פשוט חזקות מטבען אבל אם אני מרגישה שהן הולכות להישבר אני או גוזרת אותן או שאני שמה לק ג'ל בבית עד שהציפורן תגדל ואני אוכל לקצר אותה
שלוש חודש בערך ואני כבר ככה כמה שנים
יש לי ארוכות שפיץ, פשוט עושה מבנה אנטומי כדי שלא יישברו
כל החיים אני עם ארוך
ולק שומר עליהן ומחזק אותן
מחזק ציפורניים!! ולא לגעת בציפורניים/ לכסוס
כמה שפחות להתעסק איתם ולתת להם לגדול ותחזקי אותם עם מחזק