18 תשובות
אם זה עם אותו המורה אז כן
אם לא אז לכי לשעה שלישית
הייתי מבריזה כל היום למה לא
סתם חחח
שואל השאלה:
^^ כן חשבתי על זה
לא
תלוי כמה היא חשובה/כמה את שונאת את המורה
שואל השאלה:
המורה חשובה אבל השיעור לא

הברזתי בסוף
חחח מתכוונת להבריז עוד?
שואל השאלה:
כן אבל עכשיו אני לא הברזתי כי המורה ראתה אותי בבוקר
איזה באסה אז למה את באה לבית ספר אם את מבריזה מכל השיעורים?
שואל השאלה:
כי ההורים שלי לא מסכימים לי לא ללכת אז אני פשוט מבריזה מכולם
יש להם מעקב? אחרת היית בנתיים מבלה לפחות במקומות אחרים
שואל השאלה:
אין
אז תהני לך בחוץ מאשר בבית כלא הזה
שואל השאלה:
אה אני גם ככה יוצאת מוקדם היום
אה סבבה טוב בהצלחה לשרוד את מה שנשאר
שואל השאלה:
תודה תןדה
לאאא!
ללכתת!
אוףף!
אני כל הזמן מבטיחה לעצמי שאני אפסיק לענות על שאלות כאלה!
אני יותר מידי חנונית בשביל להיות פונקציה בכלל!

בהצלחה בבית ספר
משי❤
(חנונית מעבדה)