אני חושב לעשות יחטיות צנחנים, האם אפשר גם לקבל יחידות עילית או רק קומנדו(דובדבן,מגלן)?
אני כיתה יב התקשרתי למיטב אמרו לי שיהיה לי ראיון צנחנים לאחר היום סיירות, לצערי קיבלתי חובלים מהיום סיירות ולא עברתי את המיון שלהם, אז מגיע לי רק ראיון צנחנים. ניסיתי גם מיון טייס ועוד דברים לצערי כלום לא עבד ואני חושב שיש לי פוטנציאל כי הגעתי ליום סיירות אחרי חודש בלבד בכושר קרבי. אז האם עדיין אוכל להגיע לעילית?