4 תשובות
כן
פעם הייתי, מאוד אפילו, לא הייתי מסכימה לחברות שלי אפילו להציץ לי לבית, אבל מתישהו הבנתי שזה לא מה שקובע מי שאני
אנונימית
לפעמים אבל לא אעדיף בית אחר
לא, אני בניגוד לרוב האנשים דווקא אוהב שהבית שלי יחסית קטן , כי אני עצלן ואין לי כוח ללכת הרבה לכל מקום ואם נאבד משהו קל למצוא אותו ועוד...