7 תשובות
אם תבכי את תהרסי את האיפור שאת לא אוהבת
ואז יצטרכו לתקן לך :)
ואז יצטרכו לתקן לך :)
שואל השאלה:
לא באלי שיתקנו לי כי היא שמה לי טונה מייקאפ למרות שאני שונאת מייקאפ ואני לא נראית כמו עצמי בכלל
לא באלי שיתקנו לי כי היא שמה לי טונה מייקאפ למרות שאני שונאת מייקאפ ואני לא נראית כמו עצמי בכלל
אנונימית
אל תבכי אבל את צריכה לאהוב את האיפור לכי אליה ותשאלי אם אפשר כמה תיקונים בטוחה שהיא תבין ואם לא ואת ממש לא אוהבת עדיף להוריד ולעשות לבד
שואל השאלה:
אני נראית בת 45 ואני בת 17
אני נראית בת 45 ואני בת 17
אנונימית
שואל השאלה:
היא תראה אבל בערב שהורדתי
היא תראה אבל בערב שהורדתי
אנונימית
תעשי מה שטוב לך
תיזכרי שאת תראי את החתונה והתמונות עוד כמה שנים וחבל שתצטערי על זה
אני בטוחה שבת דודה שלך תבין
יכול להיות שהיא תעלב קצת בהתחלה, אבל זאת החלטה שלך
חבל שתסבלי ותרגישי לא נעים בחתונה של אחותך.
אני לגמרי מבינה אותך, גם לי קרה מקרה כזה עם דודה שלי ועשיתי מה שטוב לי, היא נעלבה קצת בהתחלה אבל אז היא הבינה. אני שמחה שעשיתי מה שטוב לי.
מזל טוב❤
תיזכרי שאת תראי את החתונה והתמונות עוד כמה שנים וחבל שתצטערי על זה
אני בטוחה שבת דודה שלך תבין
יכול להיות שהיא תעלב קצת בהתחלה, אבל זאת החלטה שלך
חבל שתסבלי ותרגישי לא נעים בחתונה של אחותך.
אני לגמרי מבינה אותך, גם לי קרה מקרה כזה עם דודה שלי ועשיתי מה שטוב לי, היא נעלבה קצת בהתחלה אבל אז היא הבינה. אני שמחה שעשיתי מה שטוב לי.
מזל טוב❤
את יכולה לעשות פגם באיפור ואז יהיה לך תירוץ
אנונימי