11 תשובות
עשיתי סיווג וסיפרתי על סטיפס ועברתי
זה לא מה שימנע ממך לעבור כל עוד אתה לא מסוכן
אנונימית
למה שלשבכ יהיה אכפת
שואל השאלה:
^^את יכולה שנייה לצאת מאנונימי?
אנונימי
כן לכמה דק
אנונימית
שואל השאלה:
איך עשית סיווג בטחוני אם את משקית תש?
אנונימי
תפנה בפרטי ואסביר לך לא אפרט כאן.
אנונימית
שואל השאלה:
זה בסדר פשוט רציתי שתצאי מאנונימי כדי שתקבלי פרח
אנונימי
שואל השאלה:
אה לא זה לא כזה מעניין אותי חח
אנונימי
יצאתי מאנונימי נטו כדי להסביר לך שלא תדאג לא בשביל פרח
אנונימית
שואל השאלה:
אה שלחתי לך הודעה בפרטי
אנונימי
אנונימית הראשונה, למה זה משנה אם יש לך סטיפס או לא בסיווג?