5 תשובות
אני עושה את זה מלא
גם אם זה נראה מוזר שלא יהיה לך אכפת; את לא עושה משהו לא בסדר ואף אחד לא מכיר אותך
לא... כאילו גם אנשים לא עד כדי כך שמים לב לזה... ומקסימום הם ישאלו אותך אם הכל בסדר...
אנשים לא ישימו לב וגם הם יעברו ולא יהיה לכם אכפת יותר מי שיראה אותך עכשיו לא יראה אותך עוד שעה אז הם לא באמת ידעו כמה זמן את שם
לא מוזר
אני עושה את זה
בדרך כלל לא יוצא לי שעה אבל כמה זמן שיש לי לחכות אני יושבת באוטו בחניה אפילו רואה סדרה
אנונימית