6 תשובות
לא יודעת הייתי בהרדמה
עשיתי
אני לא יכול להגיד כי עשו לי טשטוש אבל לפי מה שאבא שלי אמר שליווה אותי הייתי שם 20 דקות
אם כבר הסיוט היה לחכות עד שיכניסו אותי
וגם אם זה היה יותר זמן זה לא שהייתי שם לב כי לא ממש היה לי גם ככה מה לעשות באותו היום וזאת הייתה השינה הכי טובה שהייתה לי שנים
אני לא יכול להגיד כי עשו לי טשטוש אבל לפי מה שאבא שלי אמר שליווה אותי הייתי שם 20 דקות
אם כבר הסיוט היה לחכות עד שיכניסו אותי
וגם אם זה היה יותר זמן זה לא שהייתי שם לב כי לא ממש היה לי גם ככה מה לעשות באותו היום וזאת הייתה השינה הכי טובה שהייתה לי שנים
שואל השאלה:
לוקח הרבה זמן? פשוט לאמא שלי יש בדיקה מחר ב8:15 ויש לנו פגישה בבית ספר דרך הזום ב9 ואני לא יודעת אם היא תספיק.. מה לעשות?
לוקח הרבה זמן? פשוט לאמא שלי יש בדיקה מחר ב8:15 ויש לנו פגישה בבית ספר דרך הזום ב9 ואני לא יודעת אם היא תספיק.. מה לעשות?
אנונימית
היא לא תספיק, לא תמיד נכנסים בזמן וגם היא תקום מטושטשת מההרדמה.
שואל השאלה:
אוי
אוי
אנונימית
^^^כנראה שהיא לא תספיק לרוב ההמתנה היא ארוכה וגם לא משחררים עד שמראים את הצילום ורואים שהאדם מספיק התאושש
באותו הנושא: