18 תשובות
כל הכבוד
כל הכבוד
קולה כבוד
כל הכבוד
שואל השאלה:
דיי נו תענו תשובה חד משמעית אני באמצע בגרות בלשון
כל הכבוד
אין מצב שבאמצע בגרות בלשון הלכת לסטיפס שיעזרו לך אניזל
שואל השאלה:
טוב כתבתי קולה כבוד א
זירו כבוד
אנונימית
קולה כבוד כי זה מצחיק יותר
כותבים כל הכבוד בכלל שזה כל כאילו המכליל של הכבוד
שואל השאלה:
כולכם שקרנים בכלל כותבים "כול הכבוד"
זה לא נכון " כשהמילה 'כול' עומדת לעצמה היא נכתבת בווי"ו. לדוגמה: דיברנו על הכול. כאשר המילה 'כל' נסמכת למה שבא אחריה היא נכתבת בלי וי"ו. לדוגמה: כל אחד"
שואל השאלה:
זה כן נכון זה ההפך ממה שתיארת
אחותי את 5 יחידות
כל הכבוד
thv
כל הכבוד
וואי דיי כבר