18 תשובות
כל הכבוד
כל הכבוד
קולה כבוד
כל הכבוד
שואל השאלה:
דיי נו תענו תשובה חד משמעית אני באמצע בגרות בלשון
דיי נו תענו תשובה חד משמעית אני באמצע בגרות בלשון
כל הכבוד
אין מצב שבאמצע בגרות בלשון הלכת לסטיפס שיעזרו לך אניזל
שואל השאלה:
טוב כתבתי קולה כבוד א
טוב כתבתי קולה כבוד א
זירו כבוד
אנונימית
קולה כבוד כי זה מצחיק יותר
כותבים כל הכבוד בכלל שזה כל כאילו המכליל של הכבוד
שואל השאלה:
כולכם שקרנים בכלל כותבים "כול הכבוד"
כולכם שקרנים בכלל כותבים "כול הכבוד"
זה לא נכון " כשהמילה 'כול' עומדת לעצמה היא נכתבת בווי"ו. לדוגמה: דיברנו על הכול. כאשר המילה 'כל' נסמכת למה שבא אחריה היא נכתבת בלי וי"ו. לדוגמה: כל אחד"
שואל השאלה:
זה כן נכון זה ההפך ממה שתיארת
זה כן נכון זה ההפך ממה שתיארת
אחותי את 5 יחידות
כל הכבוד
כל הכבוד
וואי דיי כבר
באותו הנושא: