11 תשובות
נראה לי תעבור תנהג בזהירות בעזרת ה' בלי עין הרע :)
הייתה לי גם טעות קטנה אבל עברתי
שואל השאלה:
במבי החתול מה הייתה הטעות? שיהיה לי פרספקטיבה לדעת מה הרף של טעות שאפשר לעבור איתה
במבי החתול מה הייתה הטעות? שיהיה לי פרספקטיבה לדעת מה הרף של טעות שאפשר לעבור איתה
אנונימי
עשיתי 0 טעויות
הטסטר גם היה כזה נחמד הוא אמר לי בסוף הטסט שהוא ממש נהנה מהנהיגה שלי
הטסטר גם היה כזה נחמד הוא אמר לי בסוף הטסט שהוא ממש נהנה מהנהיגה שלי
כן בטסט שעברתי עשיתי טעות אחת של שמירה על מרחק אבל היא לא הייתה דרמטית אז העבירו אותי
נסעתי 5 קמ"ש מעל המותר)
לא הצלחתי לעשות חנייה במקביל וניסיתי איזה 3 פעמים באותה חנייה, ואז הוא נתן לי לעשות חנייה בניצב והיא יצאה לא בקווים אבל בכל זאת הוא העביר אותי. אה, ובצומת אחת נשארתי בשמאלי והוא שאל למה לא עברתי לימין ואז כשהיה אור ירוק עברתי מהר לימין ועברתי את הצומת כבר בימין ועברתי. טסט ראשון, ידני!
שואל השאלה:
טוב חברים.....
עברתי :)
טוב חברים.....
עברתי :)
אנונימי
מזל טוב!!
שמח בשבילך ברוך ה' בלי עין הרע תנהג בזהירות ותשמור על עצמך בלי עין הרע בעזרת ה' :)
תתחדש
באותו הנושא: