4 תשובות
תלחצי על הכפתור אספקה מהירה
זה אף פעם לא קרה לי אז מבחינתי זה לא הגיוני בעליל
זה אף פעם לא קרה לי אז מבחינתי זה לא הגיוני בעליל
כן זה גם נתן לי התראה שיש עומסכנראה זה לכןלם
אנונימית
זה קרה לי גם לפני כמה ימים אבל ההזמנה הגיעה בזמן כמו שצריך אז אני חושבת שאולי זה בטעות או לא יודעת
כנראה יש עומס
באותו הנושא: