5 תשובות
פשוט תגידי להם מה שכתבו למעלה,זה כבר מעל 200 שעות.. אין סיבה שלא יפתחו לך
אנונימית
אבל יש לה 200 שעות
אנונימית
תנסי לבקש ותגידי שהיה לך ב24 150 ועכשיו יש לך 130 וזה כבר מעל 200, הם אמורים לראות במערכת כמה יש לך משנה קודמת
אתה יכול לבקש מהמוקד אבל יפתחו ך רק למכנס או רק לחולצה לא שניהם
תבקשי אבל כנראה לא יתנו
לי לא נתנו לפני 200 שעות