4 תשובות
^^איזה דיכאון עכשיו אני תמיד אחשוב על זה ביומולדת שלי מה הקטע
אנונימית
ריל אני מזה מבינה אותך
אני כאילו פשוט מחכה לזה ואיך שזה מגיע אני פשוט בדאון כל היום ומבואסת

ומזל טובבבבבבבבבבבב❤❤
אני מקווה שבסוף תצליחי להנות מיום ההולדת שלך :)
ברור כי את שנה קרובה יותר למוות
אני איתך בזה.
אני חושבת שהמתח והציפייה ליום מכים בך כשהוא מגיע