9 תשובות
תלוי כמה זה חמור
הייתי רוצה להיות שם ולתמוך אבל אם זה משפיע עליה משמעותית, ברמה שזה פוגע בקשר או בי כי אני אדאג לה, אז לא. חוץ מזה אני בעצמי עם עבר של ed לא יודעת אם אני במקום של לעזור או שזה יטגרר אותי
כנראה שלא
תלוי באיזה רמה זה.
כי אני באמת יכולה לעזור לה והכל
אבל ברגע שזה מידי חמור
זה יכול לפגוע גם בי ולעשות לי חרדות ולא טוב

אז אם המצב מידי חמור אעדיף שלא
אבל אם היא במצב שאני והיא יכולות לעזור לעצמה אז זה סבבה
כל עוד זה לא פוגע בנו
כן כי גם אני ככה
אנונימית
לא
תלוי עד כמה חמור
אנונימית
הפרעות נפשיות אחרות כן אבל הפרעת אכילה לא היה קשה לי לראות מישהי שאני אוהבת נמצאת במצב כל כך קשה פיזית ומנטלית
בנוסף אין לי הרבה הבנה ונסיון בזה ולכן גם לא אצליח לתמוך בה כמו שצריך
תלוי ברמה ובתפקוד שלה. כל אחד מגיב לזה אחרת..
עם כמה שאנסה לתמוך ולעזור.. יש מצב שזה יעשה לי טריגר, אז לא מבטיחה שאוכל לשאת את זה ברמה מסוימת.
אני חושבת שכן