התחברות
הרשמה
למה כואב לאנשים שאני שואלת לפעמים שאלה פה כמה פעמים בכמה ימים ?
כאילו מה אכפת לכם אל תענו פשוט
15 במאי 2025, 17:54
שאלות בסטיפס
תשובות
למה
2 תשובות
לאנשים תמיד יהיה מה להגיד
ל
לב חופשי
אל תתייחסי פשוט תעשי מה שטוב לך ומי שירצה יענה, תמיד יש אנשים נחמדים שרותים לענות
א
אבי ggs
באותו הנושא:
שואלת פה פעם אחרונה כי בינתיים יש לאנשים הערות מגעילות והם חושבים שהמילים שלהם ישנו אותי..
רק אותי זה מלחיץ שאנשים שאני מכירה יראו את השאלות שאני שואלת פה?
לפעמים אני שואלת את עצמי אם אני בניסוי חברתי או שיש אנשים שבאמת אוהבים פטריות
למה אף פעם אנשים לא עונים על השאלות *החשובות* שאני שואלת
גם אתם לפעמים שואלים שאלה רק כדי לחלק לאנשים פרחים?
אם אני שולחת פרחים לאנשים מתי שאני שואלת שאלה באנונימית זה עדיין מחשבים *להם* את הפרחים?
למה אנשים שאני מדברת איתם באינטרנט לפעמים שואלים מה אני לובשת?
לפעמים אני שואלת את עצמי מה עושה טוב לאנשים שהם פוגעים באחרים?
אנשים למה תמיד אתם פונים אליי כנקבה כל פעם שאני שואל שאלה?
מצטער שאני שואל מלא פעמים אבל אני באמת חייב לדעת שכמה שיותר אנשים יענו
אם אני שואלת כאנונימית אז זה ייתן לאנשים את הפרחים שאני אתן להם?