17 תשובות
אומייגד
ברור לגיטימי
וזה לא סבבה אם היא לא תעזור בהוצאות להתחשב בעובדה שהיא עשתה את זה
שתרגיש טוב❤
אני לא יודעת איך לעזור אבל נעצתי
מסכנה
אנונימית
רפואה שלמה
כן. אני בהלם , למה לא להיות יותר עדינה .
שואל השאלה:
הקטע הוא שגם כשהבאתי אותה לשם היא ממש בכתה והשתוללה ולא רצתה, ניסתה לברוח
והיא ממש חברותית דווקא וגורה מתוקה
אוף
אנונימית
שואל השאלה:
איך לנסח את ההודעה של לבקש ממנה תשלום על זה? ולא לחזור אליה יותר נכון?
אנונימית
שתעזור לך כי זו טעות שלה וכמובן לא לחזור אליה.
אם הכלבה זזה זאת לא אשמת הספרית אבל אם הכל היה רגוע והיא נחתכה אז לגיטימי לגמרי
לגיטימי בטח
זאת אשמתה
ברור שהיא צריכה לשלם מה זה הדבר הזה? לפצוע את הכלב עד רמה כזו? חוצפה וחוסר מקצועיות
ממכונת תספורת או מספריים?
אני ספרית כלבים ובדרך כלל מכונה זה לא חותך במיוחד במיוחד לא למצב של תפרים אם הכלבה נחתכה ממכונה כנראה שהספרית הפעילה מלא כוח אולי קצת אלימות עם המכונה או השתמשה במכונה לא נכון לא מקצועי אם כלב נחתך ממכונת תספורת הגיע לתפרים היא עשתה משהו ממש לא נכון וגרוע
כי מכונה זה לא חותך במיוחד שיודעים להשתמש בה

עם זה מספריים אז קצת יותר הגיוני מספריים של ספרות ממש חותכות וכלבים זזים הרבה ויש יותר סיכון וסיכוי שכלב יחתך כמובן שצריך להזהר כמה שיותר שזה לא יקרה אבל עדין זאת תאונה שיכולה לקרת עם מספריים גם למישהו מקצועי וזהיר

וכמובן שהספרית צריכה לשלם על ההוצאות ולא לקחת כסף על התספורת וגם יהיה נחמד להתקשר ולשאול מה עם הכלב אם חס וחלילה זה היה קורה לי שכלב נחתך גם הייתי מציעה תספורת חינם לפעם הבאה בתור פיצוי

תשלחי לספרית הודעה שחזרתם מהויטרינר ש....(שם הכלב) קיבל ככה וככה שהוא מרגיש טוב יותר ושתשמחי שהיא תשלם על ההוצאות ויטרינר(תשמרי כל קבלה שיש לך מויטרינר)
אנונימית
כןן ברור שזה לגיטימי לבקש
בסופו של דבר זה האשמה שלה.
היא הייתה אמורה להציע אפילו מעצמה לשלם
ווואיי מסכנה הכלבה
עצוב לי בטח כואב לה
שתרגיש טובב❤

ולגבי ה"לבקש"
את יותר צריכה להגיד לה.
לא לבקש

ולשאלתך, ברור שלא לחזור אליה יותר
אין כל כך מה לנסח פשוט תודיעי לה בטון ישיר ותקיף שהיא צריכה לשלם על זה. זאת אשמתה.
כן
היא פגעה בכלבה, אשמתה שהיא נפגעה והכלבה הייתה באחריותה
שהיא תשלם על זה ואם היא לא מוכנה לשלם אפשר גם לתבוע אותה