14 תשובות
כלום זה יפה
שואל השאלה:
נו עכשיו רציני
אנונימית
זה באמת כל כך יפה ואו
כלום זה יפהפה נסיכה
ליטרלי אגן רגיל לחלוטין ונורמלי
להתמודד כי זה נורמלי לגמרי ויש את זה להרבה מהבנות ואם את בכל זאת לא מצליחה וזה ממש מפריע לך את יכולה לנסות לטשטש את זה קצת עם מסה או בגדים מסוימים
זה מבנה גוף את מבושלת אי אפשר לשנות את זה

למה אתן משקרות לה שזה ממש יפה אם זה לא
אנונימי
למה זה לא יפה?
זה ממש יעליב אותה עדיף שלא אומר
אנונימי
אפשר לעשות הזרקות חומצה/שומן עצמי למלא את זה אבל כאילו זה מאוד טבעי ורגיל ונפוץ כאילו העצם באופן טבעי שוקעת אז מן הסתם שיהיה שם שקע
זה מבנה גוף של בן אדם רגיל
זה כמו לרצות להיפטר מהפופיק שלך
אל תאכלי סרט על זה סתם
שואל השאלה:
חשבתי שאפשר למלא את זה עם שרירי תחת
אנונימית
היפ דיפס זה באמת הדבר הכי מטומטפ בעולם. למה יש היפ דיפס? כי האגן מעוצב בצורה הזאת. הכל זה סתם שטויות כדי לגרום לך לקנות את המוצר החדש. זו אנטומיה בסיסה ובאמת אין לך מה לחשוב על זה. תאהבי את עצמך. את התוצרת של מיליוני אנשים שאהבו את אחד השני.
אנונימי
אם את לא אוהבת את זה ואת בעודף משקל אז לרדת באחוזי שומן אם את במשקל תקין זה כנראה עצם ואין איך להוריד את זה אז ללמוד לאהוב את עצמך
זה אחד המפגרים שהרשתות גרמו לכולן להאמין שהיפ דיפס זה לא נורמלי
זה פיזית המבנה של 99 אחוז מהנשים בעולם
הגוף שלך הוא לא כלי לניתוחים פלסטיים כדי שהוא יהיה "מושלם".
זה פיזית המבנה של העצמות. תביני שזה הכי טבעי ויפה בעולם