8 תשובות
ברוב המקומות הם מחתימים אותך על חוזה שאם יש חוסר אז מורידים לך מהמשכורת, הבעיה שאף אחד לא קורא את החוזה
אז לא בטוח שמותר לו בכלל, דברי איתו על זה לפני סוף החודש כדי שתוכלי לדעת מה קורה
והכי טוב הוא לא לטעות בנתינת העודף, ככה לא יהיה חוסר. זה מה שאני עושה אצלי בקופה, מוודא שהבאתי את העודף המתאים. ובכללי אם יש לך חוסר קטן מתעלמים מזה
שואל השאלה:
21 שקל
21 שקל
אנונימית
זה סכום קטן, חשבתי יש לך חוסר של 200
אסור לו לעשות את זה זה לא חוקי
אלא אם כן הסכמת לזה מראש ובכתב
כמו למשל בחוזה
אלא אם כן הסכמת לזה מראש ובכתב
כמו למשל בחוזה
שואל השאלה:
לא חתמתי על כלום
לא חתמתי על כלום
אנונימית
באותו הנושא: