8 תשובות
אחד הכואבים
שן בינה זה תמיד כואב
שן בינה זה תמיד כואב
שואל השאלה:
הניתוח עצמו כואב ?
הניתוח עצמו כואב ?
אמ , אני לא אשקר , כן זה כואב , גם הניתוח וגם ההחלמה, אבל הכי טוב זה לסיים עם זה כבר
זה כואב אבל נסבל ממש תפחדי יותר מהכאב אם לא תוציאי אותה
שואל השאלה:
כי אמרו לי שזה עם הרדמה מקומית וזה לא יכאב. אני לא חושבת שזו האמת
כי אמרו לי שזה עם הרדמה מקומית וזה לא יכאב. אני לא חושבת שזו האמת
רציתי להתאבד במשך שבוע אבל לא היה לי אומץ
עקרתי 2 הזריקות זה היה נורא אבל את העקירה לא הרגשתי כלום מרוב הזריקות אחרי שההרדמה עברה וכמה ימים אחרי היו טיפה כאבים אבל בקטנה לא משהו רציני מדי אם כואב לוקחים משכך כאבים וזה עוזר
אנונימית
בזמן העקירה עצמה לא אמור להיות כאב כי מאלחשים ובודקים אם באמת אין שם תחושה, אם עדיין יש מוסיפים עוד חומר אלחוש
כן תרגישי לחץ חזק באיזור, לא נעים בכלל אבל שוב אם כואב את מסמנת להם ויוסיפו לך אלחוש
ולפני עקירה ישר מזריקים שני קרפולות של אלחוש ונותנים לזה כמה דקות להשפיע (אם את מפחדת מהכאב של הזריקה עצמה תבקשי שימרחו לך טופיקל - משחה מאלחשת)
אחרי זה יהיו כאבים.. אחרי עקירה של שן קלועה בדרך כלל יש כאבים במשך שבוע - יתנו לך מרשם למשככי כאבים
אני ממליצה לך שבחצי שעה הראשונה אחרי העקירה כבר תיקחי 2 כדורים כדי שלא תקבלי את הכאב בבום - כי אם מחכים שיכאב ממש לפני שלוקחים כדור הכדור אבל לא מצליח לשכך את הכאב ביעילות
כן תרגישי לחץ חזק באיזור, לא נעים בכלל אבל שוב אם כואב את מסמנת להם ויוסיפו לך אלחוש
ולפני עקירה ישר מזריקים שני קרפולות של אלחוש ונותנים לזה כמה דקות להשפיע (אם את מפחדת מהכאב של הזריקה עצמה תבקשי שימרחו לך טופיקל - משחה מאלחשת)
אחרי זה יהיו כאבים.. אחרי עקירה של שן קלועה בדרך כלל יש כאבים במשך שבוע - יתנו לך מרשם למשככי כאבים
אני ממליצה לך שבחצי שעה הראשונה אחרי העקירה כבר תיקחי 2 כדורים כדי שלא תקבלי את הכאב בבום - כי אם מחכים שיכאב ממש לפני שלוקחים כדור הכדור אבל לא מצליח לשכך את הכאב ביעילות
באותו הנושא: