תשובה אחת
ממה שאני זוכרת (שירתתי בתל השומר), עדיפות שתגיעי לשער צפון, את נכנסת והולכת ישר, עוברת את השקם ואז אמורה לפנות ימינה דרך איזה שער מסתובב כזה, זה יוביל אותך לאיזור הבקו"ם. שם כבר תוכלי לשאול חיילים שמסתובבים שם איפה זה נמצא בדיוק.