3 תשובות
לדעתי כן. צלצלי אליה כדי לברר מולה, כל אחת והנהלים שלה
תלוי במניקוריסטית. שלי עושה בחינם. יכול להיות שהיא תקי מחיר סמלי עד 20 שקל
אני חושבת שכן
הכי הרבה היא תבקש כמה שקלים
הכי הרבה היא תבקש כמה שקלים
באותו הנושא: