3 תשובות
יש תחקור בוקר או צהריים בעיקרון ולדעתי לא יקרה כלום אם לא תגיעי בשעה וכנראה יתקשרו אלייך שוב לברר שאת מגיעה
לרוב תחקור צבאי (סיווג בטחוני ככה זה נקרא) מתקיים בשעה 12, אבל תתכונני לשבת ולחכות עד שיקראו לך.
זה יכול להיות בכל שעה שהיא, תבררי
באותו הנושא: