3 תשובות
לך לישון כמה שיותר מוקדם באכסניה יהיה מלא רעש עד מאוחר ואתה תישן כלום שעות זה יהרוג אותך בטיול עצמו
תתקלחי ותשני
עשיתי את הקטע עם הטלפון ואז נרדמתי באטוהובוס כמעט
עשיתי את הקטע עם הטלפון ואז נרדמתי באטוהובוס כמעט
כן כן דחוף. לא יוצאים לטיול שנתי בלי להתקלח
באותו הנושא: