12 תשובות
יאמי
לא
אבל עושים הכל בשביל חלבון
כן זה טעים
זה כבר להכריח חלבון
אני שם בדרך כלל גם מיונז
וואו אתם לא מבינים כלום
זה הכי טעים שיש
גם בלי קשר לחלבון הייתי אוכלת את זה
פיזית כריך טונה
יאמייאמי
יבש לי מידי
796
לא, בהצלחה עם הריח שיצא לך מהפה אחר כך
שואל השאלה:
אם כבר הריח של הקקי ^
אנונימי
מה הקשר לריח
טעים
אבל עם ממרחים ועגבניה וכזה
ומסטיק מנטה אחר כך