6 תשובות
והיה צריך לנמק למה את חושבת שהגרף הוא הגרף הנכון?
אנונימי
לא יתנו לך חשד להעתקה
שואל השאלה:
היה צריך לנמק ולא נימקתי
היה צריך לנמק ולא נימקתי
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט כתבתי תשובה ומסתבר שצדקתי
פשוט כתבתי תשובה ומסתבר שצדקתי
אנונימית
שואל השאלה:
לא רשמתי שאני מנחשת
לא רשמתי שאני מנחשת
אנונימית
רשמת "אני מנחשת שהגרף הנכון זה גרף מספר "?
אנונימי
באותו הנושא: