5 תשובות
שואל השאלה:
מה אבל אם לי יש אור ירוק וגם להם אז אני שמה לב אליהם ופשוט עומדת עד שהם עוברים ורק אז יוצאים לפנייה?
אנונימית
ברור שאת צריכה לעצור להם ולא הם לך
שואל השאלה:
וואי אבל לא הבנתם
אנונימית
לשניכם יש ירוק..את עוצרת קצת לפני המעבר חצייה (יכול להיות שזה יהיה מאחורי רכב אם יש רכב אחר שעוצר להם) מחכה שהם יעברו וממשיכה.. הגיוני לא ?
שואל השאלה:
אבל זה לא לעצור בתוך הצומת?
אנונימית