5 תשובות
לא תמיד, נקווה לטוב יהיה טוב
טכנית אמורים לקבל את הציונים שבועיים בערך לפני המועדי ב, אבל שנה שעברה נגיד משרד החינוך עשה לנו בעיות עם זה
כעיקרון לפני אבל זה משרד החינוך אז אי אפשר לדעת
כן..חייבים לקבל לפני מועד ב שהתלמיד ידע אם לגשת בגלל זה שנה שעברה היא בלאגן שלא החזירו ציונים
*אמורים*
אמור זה דג אבל אמורים
כעקרון כן אבל לא מובטח שום דבר
אמור זה דג אבל אמורים
כעקרון כן אבל לא מובטח שום דבר
באותו הנושא: