6 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי אז עלמה ללחוץ?
על אנטר
שואל השאלה:
אנסה תודה
המחשב זה המכונה, מה שאת משתמשת בו
תלחצי enter.

ווינדוס זו סוג של אפליקציה שבעזרתה את יכולה לשחק ולגלוש באינרנט.
אם לא עובד, אז ככל הנראה שהמחשב שלך לא מצליח לפתוח את ווינדוס אז הוא נותן לך עוד אופציות.
שואל השאלה:
מה הכוונה?
הוא לא מצליח להריץ ווינדוס.
תבדקי ביוטיוב