12 תשובות
זה הטעם שלך
תעשי טיפול
כי את אוהבת שרעים אליך
כי כנראה עמוק בפנים את לא מאמינה שמגיע לך משהו טוב יותר. מציעה לך לטפל בזה.
חבל
חשיפה למערכות יחסים רעילות בגיל צעיר זו אופציה...
שואל השאלה:
אני כבר בטיפול פסיכולוגי ופסיכיאטרי ואני צורכת כדורים על בסיס יומי אז תודה
אני כבר בטיפול פסיכולוגי ופסיכיאטרי ואני צורכת כדורים על בסיס יומי אז תודה
ואני מאושפז במחלקה פסיכיאטרית כרגע :)
שואל השאלה:
בקרוב אצלי
בקרוב אצלי
מחלקות נוער זה גן עדן ביחס למבוגרים
או שזה נובע ממזוכיזם מסויים
או מהתמכרות לתחושת ההתקרבנות
תקין זה לא
או מהתמכרות לתחושת ההתקרבנות
תקין זה לא
היי יקירה,
אני קורא בשאלה שלה מצוקה ותהייה, למה את אוהבת בנים שרוצים להרוס לך את הבריאות הנפשית. יש הרבה מאפיינים ונסיבות להתאהב באנשים: בגלל מראה, בגלל האופי, בזכות החיוך, המבט. קשה לנו לדעת מראש, כשאנחנו נכנסים לזוגיות, בטרם אנחנו מכירים את האדם, איך נרגיש במחיצתו, איך ינהג כלפינו, כיצד תתפתח הזוגיות.
אני מתאר לעצמי שזה בכלל לא נעים וצפוי להכיר מישהו, להתאהב בו, ואז לחוש שהבן זוג רוצה להרוס לך את הבריאות הנפשית, לעצבן, להתווכח, לריב. כשזה חוזר על עצמו את מתחילה לחשוב אולי זה בגללך ושואלת למה זה תמיד קורה לך?
יתכן שאת כלל אינך אשמה. אולי את משדרת את האהבה, התשוקה, הרצון לזוגיות, מתאהבת מהר וזה מבהיל את הצד שכנגד, מציף אצלו דברים והוא מנסה להשליך זאת עלייך ואת חשה כאילו הוא מבקש לפגוע ולהרוס את שלוות נפשך.
האם דיברת עם הבן זוג בתוך סיטואציה כזו? האם ניסית לברר למה הוא מתנהג כך כלפייך? מה החסמים שמפריעים לו? לפעמים על-ידי שיחה, פריקה ושיתוף מגלים דברים שלא חשבת עליהם, רואים מצבים שלא קיימים לכאורה ונדמה לך שהיו כאלה. אל תתמודדי עם זה לבד - תשתפי, תדברי, תפרקי.
יקירה,
אני מתנדב בעמותת סה"ר, סיוע והקשבה ברשת. אני מזמין אותך, אם תרצי, לשיחת צ'אט או וואטסאפ אנונימית, עם אחד המתנדבים שלנו, בלי שיפוטיות, לשיחה, הקשבה, פריקה וייעוץ, להתלבט ביחד ולמצוא דרכים לפתור את המצב שאת נמצאת בו.
נהיה שם איתך ובשבילך, נקשיב, ננסה לסייע - מוזמנת לצ'אט שלנו בקישור המצורף בתחתית ההודעה או לפנות בוואטסאפ למספר 055-9571399.
שולח לך חיבוק גדול והמון כוחות מרחוק.
שלך,
מתנדב סה"ר
אני קורא בשאלה שלה מצוקה ותהייה, למה את אוהבת בנים שרוצים להרוס לך את הבריאות הנפשית. יש הרבה מאפיינים ונסיבות להתאהב באנשים: בגלל מראה, בגלל האופי, בזכות החיוך, המבט. קשה לנו לדעת מראש, כשאנחנו נכנסים לזוגיות, בטרם אנחנו מכירים את האדם, איך נרגיש במחיצתו, איך ינהג כלפינו, כיצד תתפתח הזוגיות.
אני מתאר לעצמי שזה בכלל לא נעים וצפוי להכיר מישהו, להתאהב בו, ואז לחוש שהבן זוג רוצה להרוס לך את הבריאות הנפשית, לעצבן, להתווכח, לריב. כשזה חוזר על עצמו את מתחילה לחשוב אולי זה בגללך ושואלת למה זה תמיד קורה לך?
יתכן שאת כלל אינך אשמה. אולי את משדרת את האהבה, התשוקה, הרצון לזוגיות, מתאהבת מהר וזה מבהיל את הצד שכנגד, מציף אצלו דברים והוא מנסה להשליך זאת עלייך ואת חשה כאילו הוא מבקש לפגוע ולהרוס את שלוות נפשך.
האם דיברת עם הבן זוג בתוך סיטואציה כזו? האם ניסית לברר למה הוא מתנהג כך כלפייך? מה החסמים שמפריעים לו? לפעמים על-ידי שיחה, פריקה ושיתוף מגלים דברים שלא חשבת עליהם, רואים מצבים שלא קיימים לכאורה ונדמה לך שהיו כאלה. אל תתמודדי עם זה לבד - תשתפי, תדברי, תפרקי.
יקירה,
אני מתנדב בעמותת סה"ר, סיוע והקשבה ברשת. אני מזמין אותך, אם תרצי, לשיחת צ'אט או וואטסאפ אנונימית, עם אחד המתנדבים שלנו, בלי שיפוטיות, לשיחה, הקשבה, פריקה וייעוץ, להתלבט ביחד ולמצוא דרכים לפתור את המצב שאת נמצאת בו.
נהיה שם איתך ובשבילך, נקשיב, ננסה לסייע - מוזמנת לצ'אט שלנו בקישור המצורף בתחתית ההודעה או לפנות בוואטסאפ למספר 055-9571399.
שולח לך חיבוק גדול והמון כוחות מרחוק.
שלך,
מתנדב סה"ר