4 תשובות
משהו מכובד וצנוע... נגיד, ג'ינס וחולצה חגיגית, או שמלה (שלא תהיה קצרה מדי)...
אבל זו רק דעתי ^^
אבל זו רק דעתי ^^
כן, אבל כמה שפחות בגדים, ככה אני יותר שמח!
כמו כוסית
חרמן
שמלה חמודה כזאת
באותו הנושא: