3 תשובות
כן
שואל השאלה:
אני מתלבט האם ללכת למסלול הזה או לא, את יודעת במקרה מה הוא מציע?
לימודי רפואה הדסה עין כרם (דרך האוניברסיטה העברית)
תוך כדי הלימודים בחופשות סימסטר וכאלה עושים קורסים של הצבא (טירונות, חובשים, קצינים)
מן הסתם אתה יודע, חותמים יותר. מגיעים אחרי הלימודים לתפקיד כרופא בגדוד בדרך כלל.
כמובן אחרי שעשית סטאז' בבתי חולים.
מגורים ותקציב בסיסי למחייה מקבלים מהצבא, מגורים על יד האוניברסיטה, תקציב זה כמו משכורת.
זה נוח כי אין לך דאגה של כלכלה, ודואגים לך להכול. אבל זה לא לחוות צבא רגיל.
אני ויתרתי על זה נגיד בזמנו.