14 תשובות
בבית ספר לא לומדים ערבית
אני מרחיבה ערבית וזה רמה מאוד נמוכה של ערבית אתה מסיים את הבגרות בלי לדעת לדעת
הקורס של מדרסה נחמד זה ערבית מדוברת אבל זה לא רמה גבוה
שואל השאלה:
יש דרך אחרת טובה יותר?
אנונימי
במדרסה לא ממש לא מלמדים שם מדוברת עדיף לבד או מחברים אם יש לך חברים ערבים
שואל השאלה:
איך לומדים לבד?
אנונימי
בשביל מה אתה רוצה לדעת ערבית?
אם זה לצבא אז תרחיב ערבית ואז תתמיין לאמן ערבית ואז אתה עובר קורס של 6 חודשים ולומד ערבית כמו שפת אם
אם זה בכללי אז תתחיל עם מדרסה
אני יודעת ערבית מחברים ^
שואל השאלה:
אין לי חברים ערבים ובבית ספר שלי אין מגמת ערבית. אני רוצה ללמוד כי לדעתי זה חשוב וזה מעניין אותי וגם נראה לי זה יכול להועיל לצבא
אנונימי
שואל השאלה:
להואיל*
אנונימי
תעבור בית ספר שתוכל להרחיב ערבית זה הדרך היחידה שתהיה מוכן למיוני ערבית למודיעין וזה הדרך היחידה שיתנו לך את המיון
שואל השאלה:
בבית ספר אבל בכל מקרה מלמדים ערבית ספרותית לא? איך זה עוזר לצבא?
אנונימי
כי הבסיס זה ערבית ספרותית
אתה נבחן במיונים על ערבית ספרותית ואז בקורס של ה6 חודשים אתה לומד ערבית כמו שפת אם
נראה לי נחמד להתחלה אני לומדת לבד
אתה ממש לא נבחן על ערבית ספרותית במיונים כי זה לא הערבית שצריך לדבר.
אני למדתי במדרסה ובאמת שאין עליהם ועל המורים שם.
תקח את הקורסים שהם מציעים ואם סיימת תמיד יש שם מורה שתוכל לדבר איתו ולתרגל איתו גם דיבור.
יש להם ספוטיפיי, יוטיוב, טיקטוק אינסטגרם ופייסבוק אם לא פספסתי עוד משהו..
בכל מקרה אם תרצה עזרה בלימוד ויש לך שאלות שלא הבנת אתה יכול לפנות אליי.