9 תשובות
האמת זה קשה אסל אולי אפשר בעבודה או בחדר כושר. את יכולה להתחיל ללכת לחוגים כלשהם
סטיפס מייבי
מסיבות
בסטיפס בחברים לעט
שואל השאלה:
אני עם חרדה חברתית יו גאייז איזה מסיבה
אנונימית
בעבודה, באוניברסיטה, חוגים קבוצתיים
ואוליי זה לא פתרון שתרצי, אבל אנשים בסטיפס, אינסטגרם וכו
בכללי למרות ההפרש מוזמנת לדבר איתי אם תרצי ובהצלחה :)❤
שואל השאלה:
אף אחד לא באמת מכיר חברים במקומות האלה
רק בעבודה אולי
אבל אין מסגרת
אנונימית
את האמת שזה קשה לי למצוא חברים ללא מסגרת
בחדכ
בעבודה
בבית קפה