12 תשובות
תלוי בני כמה אתם... אם הוא בן 11 ואת בת 16 אז כן זה נורא.. אם את בת 20 והוא בן 15 זה גם נורא.. אבל אם את בת 25 והוא בן 20 זה בסדר..
זה קצת מטומטם האמת... אבל אהבה מנצחת הכל.. בני כמה אתם?
לדעתי כן..
לראות ביחד הופ 3>
אם זה בתחום הרומנטי כל אחד ומה שהוא אוהב (כל עוד זה לא בגילאים קריטים ועובר על החוק).
אם זה ידידות אז זה בסדר גמור (:
אם זה ידידות אז זה בסדר גמור (:
כן..
זה מאוד נורא יש ביניכם פער ענק של שנים...
לפי דעתי.. אבל תעשי מה שהלב שלך אומר..
אם את אוהבת אותו אז תהיי איתו אבל לפי דעתי זה מטומטם מאוד
לפי דעתי.. אבל תעשי מה שהלב שלך אומר..
אם את אוהבת אותו אז תהיי איתו אבל לפי דעתי זה מטומטם מאוד
כן, אבל דיי תלוי בני כמה אתם
בני כמה אתם?
זה לא נורא, אבל יש חלק שיחשבו שזה מוזר
זה גם תלוי בני כמה אתם.. נגיד 12 עם 17 גם מבחינת חוק זה לא שפוי.
זה גם תלוי בני כמה אתם.. נגיד 12 עם 17 גם מבחינת חוק זה לא שפוי.
בן כמה הוא?
זה תלוי בני כמה אתם
באותו הנושא: