9 תשובות
וואלה? גם על אזרחי??
כן, אתה חייב לקחת את הנשק שלך איתך או להשאיר אותו במקום בטוח לפי ההוראות שניתנו לך, אל תשכח את זה
שואל השאלה:
לא נתנו לנו הוראות זה הקטע
אני ידעתי עד עכשיו שהוא יכול להיות מפורק ולהשאיר בבית אבל פתאום כולם פה אומרים שלא
לא נתנו לנו הוראות זה הקטע
אני ידעתי עד עכשיו שהוא יכול להיות מפורק ולהשאיר בבית אבל פתאום כולם פה אומרים שלא
אנונימי
אתה חייב אותו איתך לכל מקום
אכן
כן אתה לא יכול להשאיר או מה שנקרא "לשכוח" אותו בבית
אם הוא מפורק כמובן שאפשר להשאיר בבית
הפקודה אומרת שמותר להשאיר ללא השגחה למשך 12 שעות בתנאי שגוף הנשק מפורק וגוף הנשק, המכלול והמחסנית מאוחסנים ב3 מקומות שונים מאחורי 2 מנעולים (הדלת של הדירה והדלת של החדר נגיד) אם יש מישהו בבית אז אפשר להשאיר יותר.
כמובן מפקד יחידה יכול להגדיר לשאת את הנשק כל הזמן עליך אבל אם לא הוגדר משהו זאת הפקודה. אני כיום מגיע הביתה ישר מפרק עד הבוקר חזרה לבסיס
בתחילת המלחמה חוייבתי להסתובב עם הנשק 24/7 עלי
כמובן מפקד יחידה יכול להגדיר לשאת את הנשק כל הזמן עליך אבל אם לא הוגדר משהו זאת הפקודה. אני כיום מגיע הביתה ישר מפרק עד הבוקר חזרה לבסיס
בתחילת המלחמה חוייבתי להסתובב עם הנשק 24/7 עלי
^
זה לא נכון
הפקודה אומרת שכל עוד יש לך מישהו בבית אפשר להשאיר שם את הנשק לתקופה של עד 12 שעות
זה לא נכון
הפקודה אומרת שכל עוד יש לך מישהו בבית אפשר להשאיר שם את הנשק לתקופה של עד 12 שעות