אני בלי קשר מתנדב במדא אז על הדרך אני עושה גם את המחויבות אישית וכאילו אני צריך שיחתמו לי על השעות אבל הבנתי שהאחראים לא חותמים כי זה מלא מלא מתנדבים והם מסדרים איזה שהוא משהו שיאשרו בלי הטלפונים שלנו ועד עכשיו אישרו לי רק 49 שעות מתחילת שנה מתי יאשרו לי עד הסוף עשיתי 135 השנה