התחברות הרשמה

תקשיבו שאלה לגבי המחויבות אישית מי שבמדא עזרה

אני בלי קשר מתנדב במדא אז על הדרך אני עושה גם את המחויבות אישית וכאילו אני צריך שיחתמו לי על השעות אבל הבנתי שהאחראים לא חותמים כי זה מלא מלא מתנדבים והם מסדרים איזה שהוא משהו שיאשרו בלי הטלפונים שלנו ועד עכשיו אישרו לי רק 49 שעות מתחילת שנה מתי יאשרו לי עד הסוף עשיתי 135 השנה
8 במאי 2025, 20:25
מחויבות אישיתהתנדבותכיתה י'מד"א    
2 תשובות
כדי שתדבר עם האחראי מתנדבים שלך אצלנו הוא חותם על הכל בפעם בכמה זמן.
מ
מד"איסט מושבע
שואל השאלה:
כן
ל
לא יודע מה לרשום נו
באותו הנושא:
אנשים שמתנדבים במדא. שאלה לגבי שעות מחויבות אישית.
שאלה לגבי שעות מחויבות
שאלה לגבי שעות מחויבות
שאלה לגבי שעות מחויבות
שאלה לגבי מחויבות אישית
היי שאלה לגביי מחויבות אישית בכיתה י'
תקשיבו אני שאלתי לגבי זה אתמול ואמרתם שזה בסדר אבל זה עדיין לא חזר
שאלה לגבי מחויבות אישית
שאלה לגבי מדא ומחויבות אישית
היי בשביל סקר בעבודה בלשון אני צריכה עזרה שאלה קטנה לגבי מחוייבות אישית
שאלה לגבי מחויבות אישית (בכיתה י')