17 תשובות
1. את לא חייבת להגיד למשפחה שלך שאמרת את זה לצבא, הם יכולים פשוט להניח שזה מה שהביאו לך
2. בכל מקרה הם לא מתייחסים עד כדי כך לרצונות שלך וכנראה שאם הנתונים שלך מספיק טובים לתקשוב את תקבלי מיונים לזה
2. בכל מקרה הם לא מתייחסים עד כדי כך לרצונות שלך וכנראה שאם הנתונים שלך מספיק טובים לתקשוב את תקבלי מיונים לזה
את לא חייבת להגיד להם כרגע כלום
חכי למיונים שיפתחו לך ואז תראי
חכי למיונים שיפתחו לך ואז תראי
תעשי מה שאת רוצה לא מה שהמשפחה שלך רוצה, בסופו של דבר זה שירות של שנתיים ואת צריכה לעשות משהו שאת אוהבת ורוצה לא משהו שאומרים לך, יש לך את החופש לבחור ואני חושבת שאם את יודעת מה את רוצה זה מעולה ותגיעי לשם בזכות עצמך
תגידי למשפחה שלך את הסיבות שלך, הם אמורים לתמוך בך לעשות מה שאת רוצה ולא מה שהם רוצים
תגידי למשפחה שלך את הסיבות שלך, הם אמורים לתמוך בך לעשות מה שאת רוצה ולא מה שהם רוצים
אם את לא רוצה תקשוב כנראה עדיף לך שלא, זה שלוש שנים קבע
2. זה לא משנה כל כך מה אמרת בצו ראשון אלא העיקר שהראת עניין ורצון להיות מעורבת במערכת
1. אני אפילו לא הייתי פותחת את זה מולם ופשוט מתנהלת מול הצבא בצורה שתשיג לי תפקיד הדרכה, ולהגיד שלא התקבלת לתקשוב וזהו
1. אני אפילו לא הייתי פותחת את זה מולם ופשוט מתנהלת מול הצבא בצורה שתשיג לי תפקיד הדרכה, ולהגיד שלא התקבלת לתקשוב וזהו
ובאמת פשוט תעשי את המיונים תוכלי להחליט בסוף אם את עוברת אם לחתום וויתור או לא
שואל השאלה:
אז אם אני לא חותמת קבע אני לא אלך לתקשוב?^^
אז אם אני לא חותמת קבע אני לא אלך לתקשוב?^^
אם את עוברת אז יחתימו אותך קבע
אין קשר בין קבע לחיל התקשוב זה חייל שלם, יש תפקידים בחייל שמצריכים לחתום קבע אך לא כולם!!
שואל השאלה:
^הבנתי. תודה רבה לכל העונים עד כה
:)
^הבנתי. תודה רבה לכל העונים עד כה
:)
^^ נכון אבל התפקידים הטובים כן
שואל השאלה:
כן, אבל כאילו הם אמרו שאם אני אהיה בתקשוב אז אחר כך בעתיד תהיה לי הזדמנות ההייטק להרוויח כסף ללימודים. אם אני אהיה מדריכה לא תהיה לי עבודה של הייטק ואצטרך בדרך קשה יותר להשיג כסף
כן, אבל כאילו הם אמרו שאם אני אהיה בתקשוב אז אחר כך בעתיד תהיה לי הזדמנות ההייטק להרוויח כסף ללימודים. אם אני אהיה מדריכה לא תהיה לי עבודה של הייטק ואצטרך בדרך קשה יותר להשיג כסף
מה שהלב שלך רוצה, תיהיי כנה עם המשפחה שלך. אחרי ששובצת לתפקיד בצה"ל קשה מאוד להחליף אותו
פיתוח אפליקציות זה תחום רחב וזה מתחלק להרבה תפקידים
וזה גם לא כל מה שעושים שם יש גם כאלה שאחראים על שרתים וכדומה (אני לא שם אני לא יודע עד כדי כך)
אבל יש קורס תוכניתנים שזה נחשב מהטובים שאפשר לקחת בתקשוב, ויש עוד כאלה של qa שהם רק עוברים על תוכנות ומוודאים שאין באגים וכאלה (נראלי) שזה פחות טוב
הכל בגדר השערה :)
וזה גם לא כל מה שעושים שם יש גם כאלה שאחראים על שרתים וכדומה (אני לא שם אני לא יודע עד כדי כך)
אבל יש קורס תוכניתנים שזה נחשב מהטובים שאפשר לקחת בתקשוב, ויש עוד כאלה של qa שהם רק עוברים על תוכנות ומוודאים שאין באגים וכאלה (נראלי) שזה פחות טוב
הכל בגדר השערה :)
יתנו לך הזדמנות בטח, והמשפחה שלך יבינו עם הזמן שזה החיים שלך ובסופו של דבר את זו שתצטרך להיות בצה"ל במשך שנתיים וכדאי להיות בתפקיד שתהיי מרוצה ולא תסבלי
יש בתקשוב מלא תפקידים
ולא כל מי שבתקשוב יוצא עם מקצוע לאזרחות
ללכת לתפקיד שאת לא אוהבת רק כדי לרצות את המשפחה זאת החלטה ממש רעה וזה יכול לדפוק לך את כל השירות.
ולא כל מי שבתקשוב יוצא עם מקצוע לאזרחות
ללכת לתפקיד שאת לא אוהבת רק כדי לרצות את המשפחה זאת החלטה ממש רעה וזה יכול לדפוק לך את כל השירות.
שואל השאלה:
^^חשבתי שבתקשוב מפתחים רק אפליקציות או משהו כזה
^^חשבתי שבתקשוב מפתחים רק אפליקציות או משהו כזה
באותו הנושא: