4 תשובות
לסים קרח ואם לא עובר אחרי כמה שעות ללכת לטיפול רפאוי.
אוליי זה שעורה?
ואז צריך תיון של תה
ואז צריך תיון של תה
אם זה שעורה עדין צריך לראות רופא
^אף פעם לא הלכתי לרופאה בגלל שעורה אבל כנראה כי אמא שלי אחות...
באותו הנושא: