4 תשובות
לסים קרח ואם לא עובר אחרי כמה שעות ללכת לטיפול רפאוי.
אוליי זה שעורה?
ואז צריך תיון של תה
אם זה שעורה עדין צריך לראות רופא
^אף פעם לא הלכתי לרופאה בגלל שעורה אבל כנראה כי אמא שלי אחות...