17 תשובות
שואל השאלה:
אני גם רןצה להתחיל איתה במציאות אבל אין לי אומץ
אנונימי
חיים פעם אחת מקסימום היא אומרת לו ואתה יודע שניסית
שואל השאלה:
אני ממש רוצה אבל תמיד אני רואה אותה והיא עם חברות ולא נעים לגשת אליה כשהיא איתן
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודע פשוט מרגיש לי לא בנוח
אנונימי
אם תהיה גם עם חברים זה יתן לך ביטחון?
שואל השאלה:
אולי
אנונימי
אם יש לך אופציה להתחיל במציאות זה עדיף בעיניי
תדבר איתה בכנות ותגיד לה איך אתה מרגיש

לפני שאתה מדבר איתה על זה, תגיד איזה בדיחה או משהו שיצחיק אותה
בשביל להיות איתה אולי כדאי לצאת קצת מאיזור הנוחות
תחשוב על זה ככה:
המקסימום הגרוע שיקרה זה שהיא תדחה אותך, זה באמת כלכך נורא?
שואל השאלה:
אבל מה להגיד
אנונימי
שואל השאלה:
לא מכבד יגבר
אנונימי
תפנה אליה באינסטגרם
אולי כדאי שתנסה אני חושבת שאם תקח כמה חברים טובים שיודעים להרים לך זה יכול לעבוד טוב
שואל השאלה:
אולי זה יכול לעבוד אבל אני ביישן בכללי ממש ביישן
אנונימי