15 תשובות
כן. ההייט זה כל הפרסום שלו.
ההייטרים גורמים לו להתפרסם אז אני רואה בזה רק יתרון
בטח שכן, כולם צוחקים עליו ומסתלבטים אבל הוא ממש מצליח בזכות זה ושם פס על כולם
לא חושבת שהוא נהנה אבל הוא נראה כמו אחד שדי רגיל להייט כל החיים שלו
אז זה או שהוא ימנף את זה לפרסום ולמקום טוב או שיתבכיין
אני לא אשקר אני ממש מרחמת עליו, כמות ההיט שהוא מקבל אולי נראה מבחוץ שזה לא משפיע עליו אבל זה פשוט הורס את הבן אדם, אני ממש מקווה שהוא יפסיק בקרוב
גם רואים עליו לפעמים שהוא פשוט לא רוצה לעשות את זה / עייף מאוד
שואל השאלה:
אף על פי כן הוא בחר להמשיך להעלות למרות התוצאה זאת בחירתו לא..?
אנונימי
צודק, אבל אוליי יש גורמים שאומרים לו להמשיך למרות זאת כי הוא מביא להם כסף (הורים, סוכני פרסום.. )
שואל השאלה:
נכון צודקת
אנונימי
אני לא חושבת שאדם כמו אורן להב (שלפי דעתי 99% על הספקטרום) יודע לעשות בחירות הכי נכונות בשביל עצמו
יותר עצוב לי שההורים שלו תומכים ונותנים לו להמשיך לעשות את זה כי הןא חוטף הרבה סתלבט על חשבונו
שואל השאלה:
אבל זה לא בהכרח
אנונימי
שואל השאלה:
^^אוליי זה המשמעות שהוא מצא ולפני כן לא היה לו משהו לעשות
אנונימי
שואל השאלה:
חוץ מזה נראלי שמי שעל הרצף לא מזהה רגשות המקרה שלו יותר דומה לחוסר מודעות עצמית..
אנונימי
בלי קשר לזה הוא חסר מודעות עצמית
אבל זה יותר האשמה על ההורים שלו כי הוא עוד קטין וחבל
חוסר מודעות וכולם סביבו גם אומרים לו להמשיך, גם הייטרים וגם אנשים שבסביבתו
שואל השאלה:
אוליי הוא פשוט סוציופט
אנונימי